Der vil hver dag være en varieret og velsmagende frokost bestående af en lun ret, 2 slags salater med dressing og varierende toppings, frugt, brød og smør. Dertil isvand. Prisen er kr. 50,- pr. person for lejere og egne medarbejdere. Lejernes gæster kan spise med for kr. 80,-. 

Af hensyn til Køkkenchefens planlægning vil vi gerne have en samlet tilmelding pr. firma for en uge ad gangen på nedenstående formular senest fredag kl. 12. Skulle man blive forhindret, kan man afmelde på dagen inden kl. 9.00. Har man ekstra medarbejdere eller gæster, der skal spise med i løbet af ugen, skal tilmelding ske senest dagen før kl. 12.00 på mail. 

Afmelding og tilmelding af ekstra personer skal ske til Himmelhav på info@slet-dette.himmelhav.dk

FME sælger madbon'er til de enkelte lejere, som så kan videresælge dem til deres medarbejdere. Desuden kan der købes gæstebon'er, der benyttes som betaling for lejernes gæster. Bon'er kan bestilles hos Sirra Christensen.


Åbningstider
Himmelhavs kantine er åben dagligt kl. 12.00 - 13.00.

 Frokostbestilling

Åbningstider
Dokøens kantine er åben dagligt fra kl. 11.30-12.30.

Kantinen i bygning 15, Havnepladsen

Desuden driver en af vore lejere, Doris Olsen, kantine i bygning 15.